Wednesday, September 05, 2007

電飯煲?

大家周遭一定有一些同事自帶午餐飯盒(我也是其一)。今日,我又遇到一位很有自我的同事,他基本上真的做了'帶飯'這動作,因為他不單帶生米和生餸,還有一個電飯煲。每日大約12時左右,就會見到他在pantry出現洗米預備。半個鐘後就會聞到一陣陣的飯香從他位置傳出來。而在1:30左右就又會在pantry見他洗器皿。曾幾何時,大約3:15都會聞到午餐肉的味道‥
我相信,在私人公司真的很難會遇到一位那麼喜歡住家飯的男同事。

5 comments:

Anonymous said...

生餸嗎? 你咁有緣見到pre & post 的過程.. 哈哈哈..

Minna said...

下..我估架咋..冇奶油係就咁整返熱既..因為我只見佢洗飯煲..如果係熟餱from home..都要個盒啩..

Anonymous said...

其實即使係番熱d餸都應該有味喎... 但好似就唔覺有人提到呢一點.. 所以好難確定...

Minna said...

可能因為大部分同事都已經出左去食飯..
搵次lunch我行過去8下囉..haha

Anonymous said...

我都係懷念果位仁兄煮午餐肉的日子...起碼益到大家可以索幾啖!!!