Thursday, December 14, 2006

七年之癢

從網上得知原來卡通天地只是搬遷到信和,心情也開朗了。不過自己又突發奇想,我其實好像對kitty已經失去了興趣。雖然我仍然想得到最新的北海道雪兔kitty,但當我再想清楚再看其他新kitty貨時,我發覺我只會覺得他們可愛,想擁有的心卻沒有。
眼看我全屋的kitty,到底命運會怎樣?難道原來我與kitty也有七年之癢嗎?由當初我mcdondon kitty開始,原來真的已沉迷於kitty七年了‥

5 comments:

Anonymous said...

因為送第一個kitty比你嘅人已經成為你另一半,所以心態都變左囉,人生已經去到另一stage嘛.
如果第時你真係一d都唔想再keep住d kittys,咁咪放上ebay賺一筆,再買第二樣野囉^^

米米 said...

每個人對每一樣野都總有呢d心情, 我有幾愛玩音樂, 都冇一段時間係冇去練琴, 只係每個星期上堂個陣去比導師鬧, 呢個時間為持左半年有多, 一首Mozart唔出名既樂曲, 令我返左黎喇! 呢d就係感覺, 可能將來有一樣 hello kitty野, 令妳返黎. 冇問題丫, 想停就停一停囉.

米米 said...

我唔贊成賣左佢喎. 賣左佢, 只會令妳後悔.

Anonymous said...

wai....i ho like kitty gar wo....transfer to me lo....ho mo?

Minna said...

wai
i ng hui give u bid ka
u ng ho think la