Thursday, December 14, 2006

蛇王二

昨晚行完工展會去了蛇王二。雖然門外企滿等候人士,但我們也只等了數分鐘之後就有位。叫了蛇餐,$72一碗蛇、一碟西生菜、加一碗臘味飯。天寒地凍真的是食蛇好機會,雖然現在已經不能隨意加添菊花脆脆,但可能因為蛇羹的份量都算大,所以都很滿足。唯一美中不足是雞飯太生,可能真的要配臘味才是絕配。同行的伍長吃罷蛇羹已經對面前的义燒飯失去興趣。他稱實在是太飽的關係,但當聽到我打算買gelato回家時卻又興高采烈的說要吃雪糕。 ( =.= )

4 comments:

cher... said...

嘩, 而家要$72呀? 我記得拍拖果時食六十幾架咋
潤腸好味~

Minna said...

係呀
我都記得以前平好多
而家d人有錢左囉
尋晚都唔係咁凍都鬼死咁多人

米米 said...

都唔係好貴姐...好食咪得囉. 但係, 份量都好重手...

米米 said...

另外, 我想講, 我係因為天生問題, 食野比人慢. 唔關妳食得太快. 哈哈~ 加上我食野個陣似發緊夢咁. 慢都係理所當然.