Thursday, July 06, 2006

Keurig - Kcups

今日要介紹俾大家既..就係呢舊咁既野..
office尋日黎左部brewer..大家都好有興趣邊個搞埋d咁既野..終於我今日問左人解開左個迷喇
出現原因:
好明顯係d大大大老闆覺得開會要有專人服侍沖正coffee..所以..唔知邊個咁叻就procure左呢舊野返黎
如何使用:
跟據pantry靚姐既示範..只須放一個杯仔既野..再襟個制..就會沖左coffee架喇..
何時使用:
有幸或不幸開會..而又有部咁既野係meeting room既時候..就可以自己去沖
再唔係..俾$5.2..都可以有一杯..

我..呢個咁死無聊既人..當然就要睇下..research下..到底係呢部野係咩鬼黎喇

Keurig係一間公司..專門出品brewer既..而K-cups..即係個d杯仔野..就係專利野..專門用係keurig既brewer上既..
我地公司個部野..係from jackel既..而jackel就只有provide Keurig x UCC既 brewer..所以..我地而家飲既..都會係ucc coffee..但其實..係有over 50個brands同keurig 合作既


個杯仔其實係mini-filter..睇張圖就明 ..個制一襟..咁就有水沖入去..跟住就咁filter左..再流出黎..其實..個原理可以話係簡單到無..只係.方便在..唔駛換filter紙..唔駛自己putt粉..唔駛搵水..而且可以個個飲既都唔同味

我..係唔係真係好死無聊呢..一部咁既野都可以research同blog埋.hehe~~

其實..係因為部機放左係一張勁ugly勁唔match既枱上面..而個張死人office desk樣既枱係會搬入去meeting room既..如果我係個客黎開會...係..係就好開心有唔同味既coffee俾我係break度飲.不過..係要我自己沖wor..而且..仲要企係張咁既騎呢枱前面..真係唔知有冇人做
我覺得..end up係我..呢d small potato..係break既時候幫哂所有人沖囉.. =.=

3 comments:

Anonymous said...

i ng un ar..

Minna said...

u ng un kcups or ng un wat ar

Anonymous said...

doesn't matter lar.. as we are small potatoes for potatoes chip ma.. so work hard to be a good "coffee maker" lar.

Maybe one day you will open your own MinnaBuck lar.!