Thursday, July 06, 2006

冇成成....

好晏訓..我又冇睇波..咩事咁想訓架..zzz
尋日去左summersoucing show..攞左好多free野..最開心就係tattoos喇..可以係今個weekend大排用場呀~~不過..好驚熱死人囉..慘

夜晚打左陣機又見sleepy..真係越黎越早訓呀~


今日放工本來要去個opening..點知今朝我小悔氣咁講我係530放工架..hehe~~之後老闆話我唔駛去lu..yeah~~~又覺得自己好衰咁..但..我..又冇ot又冇勤工又冇benefits又冇前途..點解要去喎
哼...我發覺今年我衰左好多..好多時唔做就唔做..可能知道真係唔會長久掛..

有人叫我一齊搞生意開鋪...hmm..開咩好wor..er...hmm...真係要做好多好多research同marketing先得呀

今lunch又pacific..yeah~~好正..

No comments: