Wednesday, July 05, 2006

NDS GAMES

因為有人要買ndsl..我就係度介紹一下我有既game喇

第一只
Nintendog 上年3月左右買
當時係狂熱到every 1/2 hr就起身帶佢去街攞禮物..日日同佢玩..都keep左幾個月架

之後既..都唔記得個先後lu

Kirby
因為好似好cute咁..點知..end up冇咩點玩..但附送既pink筆就日日用

Sims- The Urbz
因為係sims既fans..都玩爆機架..ok喇

大合奏
個個ng既人都話好..咁又似下喇..其實都幾好架..因為d歌都認識既..不過當然就唔係成日玩喇

Meteos
正..一只我毒到人買既game..係旺角買..即玩..仲要係link play..歌正..畫面..game..咩都好好既game

Trace Memory
一直等us version..等到..玩左陣..都keep住玩左幾個weeks..之後就冇lu..其實個idea唔錯架..用盡nds既function架都

The Sims 2
呢只野就玩左一陣..haha..又係一陣..就冇lu..因為搞間酒店都幾悶..其實反而之前既urbz仲好玩

伍佑
呢只唔係我架..不過當然我都有係咁易玩喇..因為太多日文既關係..放棄了

Jump
呢只勁呀..估唔到自己都可以完成所有missions爆機..如果我玩之前睇左death note就好好多lu..好玩到有2只係home呀

應援
又一經典好野..畫面同歌好正..不過..只手好tired喇

Lost in Blue
又一只玩左好耐既game..好玩在有得捉魚捉動物..又要solve puzzle..又要執野又要cook野..玩到uncle mode..爆哂呀~

Bio Hazard
唔係我既不過我俾錢..玩左幾日..冇lu..

Puzzle Bobble
玩到手痛之後停左..兒時射波波..搵返下d memory姐

右腦爽解
photo hunt..又要吹又要畫..都爆左7788喇..冇繼續玩..因為ac麻

Brain Age
以為自己會keep住日日玩..點知..一個week之後冇玩..因為..又係死人ac喇

Animal Crossing
放咁後講因為毒得最勁既game..係日日都要玩..仲要玩左半年有多都唔停得呀..勁..因為佢..買左wifi..因為佢..買左攻略..因為佢..日日都要開機

Bomberman (no photo..因為都送左俾人lu)
同8人link play好好玩..唔係佢我上次macau之旅一定悶死..人地係sands玩錢..我地係sands玩炸彈

NSMB
我相信細個有玩過mario既人都會買既game..我仲成日哼住首歌架..dadadada da da dada..dadadada da da dada..link play搶星..mini games..正正呀

即係話..如果而家要我choose..我一定會買既係
nsmb..lib..jump..應援..ac..meteos..and nintendog ..
其他就..悶..又冇野玩..都好ok架
咁成日可以成班人玩既..bomberman la~~

8 comments:

Anonymous said...

u up gum dor....hai ng hai lend me play gar?.....

Minna said...

lend jor u
i mo jor save wor
ng hai ho good law

but..u want which actually?

Anonymous said...

i want you ar..minna..

Minna said...

-.-
i ng hai game wor brother

Anonymous said...

u more fun than game la....

u are everything la......yau news yau game yau funny 4...yau resracher yau golden yau dog yau hello kitty.....

u dim do tak gar wo...

Minna said...

ok..leave yr msn/icq/mobile/address here la
i send me to u then

Anonymous said...

i want your spirit only jar...

no need address la...ng ho mail to me ar....my home mo place for your hello kitty gar........

Minna said...
This comment has been removed by a blog administrator.