Friday, July 07, 2006

枉費心機

唉...枉我仲特登整個nds game巡禮..轉個頭某某玩g6..好hurt呀~~~~
尋日又抽冬菇仔..total抽左過百蚊..好多只double中型size呀~~我要周圍吊先得..
睇magazine講去dubai做野..好多opportunity..construction特別多..其實..一直以來對dubai個印象都唔錯..如果future有機會..我唔mind去囉

尋晚食日本野..又係吉利喇..其實都好貴架..不過就食左salmon軟nose bone..幾好食..同我至love鰹魚喇~~成450呀..仲貴過我好豪咁食板前..不過..食既野就唔同d囉
今日去7仔買magazine..一心諗住都冇大口..就唔買g-zone住喇..點知俾錢見佢仲有係度wor..唔通未完既?

聽日同後日都唔返home訓..disney同world cup 日麻..死..真係要預備做好多好多防曬防熱死既功夫先得

4 comments:

Anonymous said...

玩 illegal...我都唔知講乜好. 同某某friend, 又唔好意思話佢. 自己檢討一下啦. 主人家咁有心機research and recommand d game. 各位觀眾自己去諗下啦.

Anonymous said...

"枉費心機", title 都講左比各位觀眾了解發生乜事. 但係, 我就黎發癲.

Minna said...

eee..同某某frd...不過..記住..200呀~~

Anonymous said...

哈哈~~ 妳唔提我真係唔記得...200呀~