Wednesday, January 23, 2008

LV

昨日跟隨了同事去LV見識。同事是熟客關係相熟售貨員預留了一個城中熱貨給她。當售貨員正在整理一下那預留LV給我同事時,身旁突然走出兩個目露兇光口帶大陸口音的兩名女士,以下是她們的對話:

女士:有冇貨
售貨員:對唔住,有客留左貨
女士:咁我要試
售貨員:對唔住,因為個客留左貨,佢要試先
女士:佢係唔係買呀
售貨員:個客要試左先呀,可能會買
女士:即係未必買喇,你講清楚喇
(帶點惡意企在我們身旁)
售貨員:不過都要個客試先架
女士:我等(惡聲惡氣)(企在我們一旁不打算離開)

我與同事不知所惜地,拿著袋子企在鏡子面前試袋。售貨員靜靜地告訴我們,因為我的同事其實是插在waiting list中的,所以就算我們不買也不能讓路過的女士去試帶。她吩咐我們如果那兩位女士問起,我們就說我們會買的,不過遲些才拿走。
當我們見到那兩位女士離開時,我們才敢行回counter,售貨員就立刻拿走袋子。
因為同事想試細一個碼的袋子,免除案件重現,所以售貨員就決定帶我們到另一處靜靜地試帶。

昨日,我終於見識到LV的魔力。

2 comments:

Anonymous said...

我有野要補充呀...果兩位女士對眼係有劍出咁呀...一路試途中一路比佢地怒啤...手都震埋呀...個sales姐姐真係食過夜粥,比人兇都可以面不改容...仲笑晒咁,果然係pro呀!!!

Minna said...

我其實真係想鬧個兩個野架
企係度阻住哂...