Friday, November 30, 2007

再來一個波仔

剛收到一個寵物店主的留言,我猜想是問我到底是否有興趣多要一只狗。
事原兩個星期之前,某某不停說波仔很悶,應該多買一個朋友仔/姊妹給她,讓她做大家姐。我與某某行經寵物店,又與相熟店主閒聊,說起此事,他曾經說應該在一兩星期後就會有松鼠狗仔,叫我們留意‥
其實,一直以來我都反對多一隻狗仔,原因如下:
1. 不想分薄對波仔的愛
2. 怕兩只狗太嘈雜
3. 實在沒有時間照顧兩只狗
而某某,一心想波仔開心,覺得多一個朋友仔她就不怕寂寞。
但是,如果她們根本就合不來,那麼怎算?而且,一定有互相妒忌的時候,那麼我們又怎樣?
所以,我都是會勸阻某某的。

2 comments:

OLY said...

哈哈,做咩代入晒波仔度啫,可能佢都唔係咁諗。我就覺得最緊要係要有時間照顧兩隻狗囉!

Anonymous said...

我表姐鍾意貓,
一隻貓時哈哈哈,平日幫你看門口.
兩隻貓時誇啦啦,互相照應好兄弟.
三隻貓時煩惱起,夾埋蝦個"舊大佬".
今時今日終安寧,因為一隻唔歸家*.
從此回覆兩隻貓.

*個一隻去左舅父家,唔肯回表姐家..