Tuesday, September 11, 2007

小朋友的來電

以下又是一則真人真事:

(ring ring)
我:喂
小朋友:3-yi,u will buy the titanium starscream, rht?
我: (我幾時話過?)yes,when i see it then i'll buy it for you
小朋友: what's the color of it? is it like the thundercracker?
我: white & red?
(喂..走喇,aiya..y u on the phone?)
小朋友: ok,see u later~
__________

家姐告知原來她也不知道小朋友常致電給我的。曾經有一日凌晨5點小朋友問媽媽要我家中電話號碼‥
昨日,小朋友得到50粒星星,又再次致電給我向我匯報‥

2 comments:

Anonymous said...

換個角度去看.. 是好的.
不論他們只係想問你買左玩具未,告訴你他的成績,又或者係分享他的喜與樂好.. 這都表明你是那小朋友的一個至愛的"好朋友".

除了家中的父母, 你會係佢的傾訴對象! :D

Minna said...

我是consultant麻..玩具..卡通部既