Thursday, June 14, 2007

奇人又發功

本來一年好日子都不想寫一些煩悶事,但公司剛剛發生了一件事又令我不得不發洩出來。
曾在我blog出現無數次的高級經理,在10:15回到公司。第一件事就問同事到底他上工時間是何時?他完全極度無知的表現出來好像是剛剛才發覺自己原來遲了一句鐘才回到公司。天啊~足足講了7分鐘,最後又透露了自己昨晚看美股時,對zara有多麼的情有獨鍾?!又說不知s&p到幾多點時就會賣出自己所持有的美股‥
有時,我情願聽可愛教主那些真無知的理論‥

6 comments:

Anonymous said...

佢都幾無耻喎,比以前3號仔有過之而無不及嗎?

Minna said...

更加喇
佢咩都講..勁煩勁大聲勁無聊
3號仔當年都唔會係又講..唔係又講..周圍同係corridor既人講喇
呢個野..好在佢唔識我..如果唔係佢一經過就講野..我真係頂佢唔順

Anonymous said...

感覺上佢係三號仔+可愛教主+康樂組長嘅六神合體喎...
呢條友睇怕一張CONTRACT可以叮走.

Minna said...

佢唔係contract
perm黎架...

Anonymous said...

冤孽!有無相睇吓?

Minna said...

你問下你個frd..佢係mongkok個邊調過黎架..email話你知