Tuesday, January 02, 2007

2007

新一年新開始,但對我而言到底什麼是新開始呢?工作依舊、健康依舊、家庭生活依舊,什麼也沒變。除夕夜去了山頂與家人以及一班不熟悉的人慶祝,吃了一餐前菜比主菜出式的晚宴,飲了數杯香檳白紅酒,與一些不認識的人互相祝賀,在山頂吃了一陣風,在車上等落山。就是這樣,由2006年過度去2007年。其實,除了寫年份時的改變外,還有什麼新改變?
可能,2007年對大部分香港人的分別就是全線禁煙 (但其實,禁煙日期在1月1 日也只不過是一個日子,對於是不是在2007年有何關係?),照理我們以後應盡可能遠離街道,因為吸煙人士應該會充分理用行街的時候去吸煙的。
無論如何,2007年第一個post,也要說聲Happy New Year!!!

7 comments:

米米 said...

我琴日下午一個人去屋企附近食下午tea經過, 遇見一個唔食煙既人, 同一個食煙既人正在理論. 成件事開始發生我就唔知. 只係聽到佢地理論既對話. 我將會係我個 blog 度清楚咁描述一次. 請留意.

米米 said...

預告:

女:"呢度唔食得煙架喎, 你唔識字架!"
男:"我都冇係度食, 我見呢度有垃圾筒我行入黎掉左佢姐"

唔食煙既人, 自二零零七一月一日開始, 惡左. 食煙既人, 自二零零七一月一日開始, 空間少左好多. it is the best time...it is the worst time...

Minna said...

下..
不過我個日睇news..有個煙人投訴話要俾煙tax10幾蚊但又冇地方俾人食..

米米 said...

好矛盾架香港人.

米米 said...

密切留意....my blog

米米 said...

唔好意思. 係妳度賣廣告. kekekee

Minna said...

=.=
我今晚就去你個blog度賣返廣告
哼哼