Friday, December 29, 2006

沒有internet的日子

以為停市我的blog也會停,怎料卻沒有。
27號的網路大災難真的令我體會到,原來我是那麼依賴互聯網的。
  • 沒有msn,好像上斑的時間特別長
  • 與日本的website聯絡下上,好像上網已沒有意義似的
  • gmail時死時生,像與外界的聯繫時有時無一樣

記起十多年前仍然是14.4k的年代,一回家就立刻上網,等收email,上chatroom。十多年後的今日,一回公司就是要上msn,check gmail。到底,如果回到未有internet的時代,我的生活會有多大的變化?

4 comments:

米米 said...

係啦...好似有d唔慣. 但係呢兩日返到屋企, 冇msn, 冇icq, 冇gmail, 冇hotmail, 冇yahoo mail...係公司都重online到 msn. 返到屋企真係冇晒. 但係又冇話生存唔到喎, 可能知道係天災問題, 所以心理上都係有耐性去等佢整返好啦. 如果冇 internet既世界, 都唔會有而家既感覺既. 覺得同朋友遠左好多囉. 快d快d快d整返好啦.

cher... said...

呢幾日真係有少少遇世隔絕既感覺,以前冇internet既日子我地究竟係點過既呢?

Minna said...

冇internet又冇mobile sms既時代..家居電話真係好有用..

冇msn..好在仲有blog可以通訊.知道我d frd仲係度.haha~~

米米 said...

二等兵唔係度喎