Monday, September 25, 2006

小一入學

昨晚去了家姐屋企吃晚飯。首要任務是管束小朋友做功課。回想起我讀幼稚園的時候,還不知道寫生字是何物,什麼是"口"字部首的字。現在時下的小朋友,細細個已經要學習那麼多生字,真不知道小學到底要學什麼。
小朋友要預備portfolio interview。我見工也沒有自己的Portfolio,小一入學就要預備那麼多東西。學校剛剛做了多日的interview演習。因為演習是用中文的,所以小朋友的成績不是太好。得知他面試時會選擇英語,我都安心些。
經過昨晚的功課陪做日,我同家姐都一致認為那真是一件苦差。本來上個星期得知好友ray & jean或者考慮會生小朋友,我也有點兒心動。但再次經歷過陪做功課的事件後,我都是選擇玩動物之森算了。

6 comments:

Anonymous said...

interview演習同做portfolio,真係香港教育界兩大惡習...求學不是求分數,永遠都唔會係香港發生.

Minna said...

我見到佢要做既功課都嚇死人喇
有d我都唔多識做架...喂..幼稚園咋wor
死得...

cher... said...
This comment has been removed by a blog administrator.
cher... said...

係生最好都係返canada讀書, 香港既教育制度真係....

Anonymous said...

依家做細路好慘,好大壓力。成日話今時今日啲父母為子女付出好多,洗幾多錢供啲細路去外國讀書,其實喺俾錢同時,佢哋對子女嘅期望唔係都高左好多咩!

Minna said...

想當年我既童年雖然冇咩玩具冇咩野學,但都好開心架..去下公園..自己整野玩..真係好細老仔架
而家..個個細老又學呢樣個樣..又要補習..又有電腦..
可能幾年後冇人知道咩叫掟手巾仔..只係知電腦online有咩game好玩..珠算學到幾多..