Friday, August 25, 2006

白點 vs 三個O


因為有感召今個星期會去食小皇牌,所以今日先講Triple O。
第一次食香港Triple O是金鐘地庫的food court,當知道White Spot在港開分店的時候,心情簡直興奮到難以忘懷。第一時間相約加拿大友好去重拾以往差不多每個月都必去的White Spot情懷。因為Triple O在港是以快餐店的形式經營,所以只供應burger以及小量starters。new york fries w/gravy+ mushroom burger + strawberry milkshakes 是一個perfect match,如果食量驚人的說話還可以加多一份chicken fingers。其實這是當年在white spot的自選套餐,有時還會加多一份炸青瓜share。雖然每次都吃很多,但因為多數都會在之後去Richmond Centre行街,所以都不介意先吸取多一些力量。
香港Triple O價錢當然就很貴,雖然味道一樣,但份量其實比white spot是少了些的。現在我已經小了去金鐘地庫的分店,變了去交易廣場的分店。仍然依舊是要一個mushroom burger set,不過就沒有再要milkshake以及gravy了。
寫完今日篇文章又想回加拿大… milestone的spinish dip啊~~

4 comments:

Anonymous said...

READ!!!!!!

WORD VERIFICATION : mgxianmrkllmna

sai ng sai gum long ar?


(tama tama tama tama tama tama )

Minna said...

haha
becoz you just type READ..look like spam law

Anonymous said...

都係你害我嘅!!!
就係你叫我同你去triple o食,而家搞到我久不久就要去金鐘進貢.70幾蚊一個餐仲要比屋企人話我short short地咁貴都食.

Minna said...

但..真係...好好味麻..
^^
我..又想食呀~~~
仲要係飲埋milkshake tim呀