Thursday, August 24, 2006

香蕉日

昨晚去了一個舊同事好姊妹的家中吃晚飯,目的其實是吃她作的甜品。首先我們[其實主力是她,我只負責影相]先弄來一碗雞絲牛肉餅米線加炸魚皮,再來焗雞翼以及大蝦。很飽卻好味。製作過程就請從相片中尋找吧。^^


戲肉其實是甜品。因為我最愛吃香蕉甜品,所以朋友決定教我做香蕉muffin同香蕉春卷。明顯是因為有高人在,所以覺得個整作過程很簡單,但味道卻一流。今朝的早餐吃自己勉強算是有份做的muffin, 特別美味。
最後我好不客氣的像回娘家一樣『 又食又拎 』,因為連帶吃春卷的自家製朱古力醬都帶回家,所以我今個星期會嘗試自己弄一客的。有關詳情請看圖片吧。




在此要多謝呀銀為我們預備美味的晚餐,以及不介意暫時多了一個女兒回家~~~ ^^

最後要向V博士說一聲,你的太太是最好的, 你知道嗎?

5 comments:

Anonymous said...

"最後要向V博士說一聲,你的太太是最好的, 你知道嗎?"
yes!我很清楚..haha...

Anonymous said...

READ

Anonymous said...

生得出咁大個女,都幾可喜可賀...
有機會再黎啦,多啲人先可以試多啲款嘛~

cher... said...

你係咪叫做學識左架啦? 幾時整俾我食?

Minna said...

等博士走左之後..可以日日上你度..haha~~

________

er...識左..係呀~~
你搬左屋俾你食呀~~