Sunday, July 16, 2006

Superman


原來天文台準左..不過係幾個鐘之後..尋晚又黃又紅又黑我都唔知..訓得幾開心呀..等我陣間睇返新聞到底有幾勁先~

下week又到書展..唔知幾時開始年年都會去..最初真係買好多書架..特別係mcmug個d喇..因為佢書展一定出新書既..點知..過左幾年之後..個booth由sell書變左sell文具精品公仔..唉...好失望囉
今年去又買咩書好呢..

尋晚睇哂d superman cartoon喇...出版商冇再出新既dvd..我地點睇呀..batman又睇哂..superman而家又睇哂..全部都未ending既..唔係真係要睇justice league麻...小朋友一家人會去LA..好唔好叫佢去Universal幫我買呢..hehe~~不過我驚end up係佢地自己睇唔係俾我囉

No comments: