Monday, July 17, 2006

Kitty Secret House




原來唔係好多人日日都搭地鐵...唉..個死人 Secret House野..搞埋咁多cross over promotion..好喇..又同mtr搞埋喇..家陣叫我去邊搵人星期一到星期五搭total10次呀~~~
唉..仲要係7個weeks tim..即係叫我去死姐..黑人僧








講開kitty..星期六去左食mcdondon...咁叫左一個set同chick wings加一杯coke喇..個好叻既收銀姐姐..要我地不停落左幾次order..佢都get唔到係要多一杯coke..真係想死..finally同行頂佢唔順..發火喇..佢仲唔識say sorry...叫經理喇..初時個經理想冇件事..係咁易..end up..就死死氣咁..俾埋d free 包包coupon我地解釋喇..原來..惡先有用架~~~

係golden見到呢個post:
"麥記最on9服務:
唔該1個8號餐可樂走冰拎走...
店員:係 1個8號餐...飲咩?係度食定拎走?"

到底..係點training架??!!





3 comments:

cher... said...

hello kitty果度我幫你諗緊辦法啦,你點多謝我先? hehe~~

Minna said...

係唔係真係有哂6只加個架先..請食飯囉..係你yoga之前食..haha

cher... said...

嘩你咁好呀? 咁我要諗諗先....