Monday, July 10, 2006

Hong Kong 好 GOOD 既 Disneyland

勁想訓呀~~~好晏訓呀~~~
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
一早返公司唔見人..早知都請假喇..老闆唔知去左邊度喎
尋晚場波..幾唔想佢加時呀..本身已經好想訓喇麻.又唔乖乖地入多球喎..其實邊個win我都冇所謂..不過球王個招頭頂胸就好令人費解囉


因為唔rem upload disney 既相..咁就不如講左d唔駛要相既野先喇

星期六係深井食完燒鵝同發記之後就去Disneyland Hotel..姐夫己check左in係最高個陣...要key先可以襟制上7樓.以為佢好high喇..點知..間suite唔覺佢好大囉..at least sure張床唔係大只係高..個廳同toilet都係普通姐..可能只係一間普通的套房而唔係最勁個d啩
之後到我地check in..終於見識了點解唔係咁多人like disneyland ..係hkdisneyland先岩

____________________________
係lobby接左家姐同細佬仔.咁個d hotel人就話可以上埋去7樓check in我地另外兩間房..一齊全世界上去7樓個lounge喇..咁家姐咪叫佢check in埋我地既房囉..事情既流程係咁既...
以下係supposed to be good manner 既hotel人同家姐既說話
[俾左2個人既id佢 ]
女人: "冇佢地個名...應該唔係用佢地黎留房既"

[收返d id]
家姐: "用我account 同booking # check喇.一齊book架麻..冇咩理由check唔到姐"
女人:"d房間已經check左in囉wor"
家姐: "下??人係度wor"
女人:"有個xxx (讀音姓氏都錯)已經check左"
家姐: "佢係我先生..咪已經check左一間囉..咁你only俾佢一間room key..total有3間房麻"
女人: "".." [好似好勁咁不停襟個keyboard..唔知有幾多record佢睇][一邊稱已check左..又稱冇其他房]
家姐: "你叫xx [ HR人]黎喇..我唔同你講喇"
女人:"6樓既房應該係下面check in 喎"
全世界: "你d同事叫架..你有冇搞錯..check in都要咁耐..."
女人: "唔好咁..都係黎開心姐"[語帶悔氣...]
終於迫我出聲:"喂..係你地搞到我地唔開心..唔係我地喎"
女人:"有喇..不過係用另外d人既名..叫betty yung" [言下之意係想講我地一早俾錯id佢.所以check唔到]
家姐: "係..betty係我朋友..佢都check左喇..我地係另外仲有兩間"
[唔知搞左幾耐...中間又有另外既staff問我地幾多人係個lounge度..room number係幾多..當然俾我地鬧喇]
女人: "有喇..不過係用alan wong..同young xx"
家姐:"咪係頭先既id人名囉"
女人:"咁係只用alan wong唔係用wong xx.." [大姐呀~~~個id係wong xx, alan架..家陣你以為你係空姐...搭飛機要check full name咩??"
[佢冇解釋幾時另外一個young xx既名又會有record出返黎...]
女人:"咁我用返alan wong 喇..因為book既時間係用佢既.."
[係唔係有病定係佢未見過hkid呀~~~根本係同一個人..]
終於...HR人黎左喇..個人再唔敢亂講野喇..搞左成半個鐘先掂..end up仲要講因為係6樓既房其實係下面check in會方便d...etc etc
____________________________

呢件事之後..我地個個對disney既印象已經極度唔好..我從來冇試過有booking number有人名都可以check唔到in..佢不停讀錯人既姓..發音錯..連人既姓同名係咩都搞唔清..態度又惡劣...借問聲叫人點係佢度尋開心呀~~~

好不願意既情形下我地入左park..好熱好辛苦..小朋友其實都唔係第一次去..所以有d想係room睇disney channel多過出去

5點幾先入去..因為小朋友係買左450既pass..咁個entrance哥哥講左不下5次下次一定要帶id先可以入場...直到我remind佢"你已經講左好多次喇...我知架喇.."佢先識收聲唔講.. >.<
又一煩人...

玩左buzz..haha..我勁喇..第一次玩有level five呀...之後竟然俾我地遇到trial run lilo & stitch..係interactive既show黎架..都ok架..不過我諗我地個兩個小朋友唔明囉

睇埋golden mickeys同煙花都夠鐘lu.想買野都冇野買..唯一就係買左80蚊既buzz popcorn喇..鬼叫有個細佬好似好肚餓咁咩..之前又唔俾佢買玩具..=p

差唔多9點返到hotel..食中菜...d食物ok架..係d service姐..好似大陸咁..叫佢..應你..不過唔做..end up我樣樣自己做..搬chair喇..set utensils喇..沖水喇..我以為我去左美心囉..明明眼見好多waiter..係唔知佢地做緊咩姐..次次要我地鬧佢...佢d 好似senior d既先會出聲叫d似trainee既物體理左d客先囉

唉..就係咁..first day in Disney就係咁過..肯定就唔係good memory喇..因為..冇理由會再去囉...

p.s.daddy想夜晚返home睇波..因為冇cable冇波睇...勁唔開心..

6 comments:

cher... said...

So far 我識既人都冇乜邊個對HK Disneyland 有good comments, 不如執左佢算啦﹐去日本好過

su said...

我都去過2次Disneyland .. 最鍾意都係玩巴斯光年 .. = )

Minna said...

我最唔滿意係佢既service囉..你唔係trial one..都開左成年喇...d service仲要係咁..死得喇

Anonymous said...

too many words la....i see jor half then ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz...sorry!

(HK Disneyland i free do ng go la...)

Minna said...

wai
this time i free ka...actually i am glad tht i didn't buy the $450 pass

aiya...can't edit the previous msg..should be trial run la..

Anonymous said...

真係...唔係話冇心睇, 只係...論文咁長...下次 highlight "重點" in different color.