Tuesday, July 11, 2006

Happy Birthday at Disney


星期日既生日會同幾十個小朋友一齊玩同食..都幾ok喇
Disney對於呢個party就安排左有兩個生日蛋糕係房
因為係用毛巾同冷整..



所以可以隨意調動d字同擺設



因為想方便小朋友出草地玩..所以就book左snow white ballroom..其實個場都好細..放10張tables都極極極限..食物就係buffet形式..係隔離房..都幾good架..有個白choco同黑choco既fountain..last d人走哂既時候我直頭企係個fountain前慢慢食choco strawberry~~~ ^^

本身都以為d小朋友會好悶..因為個bouncy castle壞左..而且早上落過雨..冇得去玩..點知個兩個entertainer (clowns)又好掂..d小朋友都玩得好開心..最happy既時候就係mickey同minnie黎既時候喇
本來叫哂佢地係ballroom..而mickey同minnie就係foyer同主角同家人影相先..點知d小朋友收到風..就飛快咁全部失控走哂出去...hmm..原來..d老鼠既威力真係幾大..就算之後donald同daisy出場..d小朋友都冇再出現好失控既情形..灰姑娘直頭係最唔受歡迎喇by comparison..不過其中有個男仔小朋友就好like 灰姑娘.不停同佢傾計..最後仲俾左個kiss佢tim...而灰姑娘又真係幾靚..而且好nice又肯同人傾..唔似其他d characters咁.只係會hug同用手擺出唔同既posts...所以我都主動咁搵佢影左相..haha~~

生日蛋糕有成3個:




呢個係disney既..幾好食..







呢個冇左只眼既cars係trystin既(唔知邊個咁破壞咁一野食左人只眼)..出面整架..只要俾實物佢地就可以原只做左個cake出黎









呢個好正...條裙仔既cake黎架...有人食左話味道都幾好架







個party係4點幾完...之後我地就開始真正食野..搞到成5點幾先走呀~

最unexpected係..d食物可以包走..我尋日都係食buffet既leftover呀~~~

d staffs可以話係我係disney兩日內遇到最好既..都好主動幫我地set野問有咩要幫手...

你問我有得choose會唔會係disney搞婚禮..well...錢唔係問題既話..個場個ceiling height好高好perfect..食物都幾good..不過就...搵characters影相呀個d呢..就好多限制囉
[mickey & minne唔肯入ballroom因為個backdrop有佢地個樣...又唔會同你cut cake..同你食野囉..佢地..就活生生係一個活動佈景板..]

個個要見...喇...灰姑娘呀

5 comments:

Anonymous said...

點解唔up灰姑娘張相睇吓呀?

cher... said...

我都想睇灰姑娘張相

Minna said...

up jor la
good ng good?

cher... said...

偏左既? 你呢?

Minna said...

喂..你地要見灰姑娘豬麻..我係姑娘咋..冇color架