Thursday, July 27, 2006

官腔會計師


今朝到中央圖書館上了一堂講座。講者是兩位代表公會的會計師,講解有關一份新修定的文件。我,一個平凡沒有會計經驗的人,已經很努力去令自己投入。可惜,講者實在是太出色了。令在場人士一見到屏幕的"BREAK"字便紛紛起身‥
到問答環節,令我見識了比政府更官腔更不知所謂的對答。原來,我們是不可以信賴專業的會計師的,因為,他們根本不會作任何的承諾‥
與上司討論今日的講座,他最後說了一句:其實我們部門絕對不官腔
回想以往在工程界的經驗,是否也可像會計師一樣,沒有什麼是"correct",不須要"certify",不能說"true & fair"‥?!

6 comments:

Anonymous said...

其實,你個老闆講得好,I記真係唔算官僚.呢幾年學到嘅people skills,真係受用一生.
另一方面,其實,律師同會計師嘅專業真係唔係去confirm 一d野.而係幫你唔駛responsible for 一d野...

Minna said...

唔係幫我..係幫佢地唔駛responsible一d野
隔離組d同事..另外幾個dept既同事..我諗想殺死佢地囉
haha

cher... said...

會計師只係依數據如實報導公司情況, 你仲想佢地承諾d咩呢? 其他野唔係好識架啦...

Minna said...

喂會計人..唔係要承諾呀..係個auditor report好多d字眼呢..你個公會now suggest都唔好用呀..即係certify呀..properly呀..correct呀..true & fair 呀..etc etc 呀
咁我地問佢如果收到有字眼既report可唔可以唔accept..佢地又話冇話唔收既..(下delete百幾字).
即係呢..佢又要protect自己..又唔話我地知點做
喂..我地咩都唔識架麻..咁見佢話唔可以咁..咪問佢應該點囉..佢又唔肯講..又話應該係我地到底想點etc etc
想死呀~~好在唔係我要draft同改姐..haha..不過見我d同事就慘d囉

cher... said...

auditor's report d字眼 standardized 架喎, 除非果別情況啦, 唔係改左個公司名就算架啦喎....同埋要你d同事做架咩???

Minna said...

佢地就係同我地講而家好多字都唔recommend佢地既會員用呀..咁但係我地又收到喎
咁即係點呀
我地有整左d standard既specimen俾佢地跟架for report submission..但係佢地有d又唔跟wor..我地唔係做個個..不過係收唔妖貨個個囉