Friday, June 16, 2006

Lunch..你會做咩

今日一早就返公司..諗住朝早搞埋張paper趕9點俾courier..點知..未clear喇..咁咪算數囉.遲d先出喇
哼...12點..先有人同我講courier仲未黎pick up..可能今日送唔到d papers..有冇搞錯..又要我趕9點..點知人影都冇只
唯有快快手unpack再放埋張paper再pack..激死人
問同事可唔可以轉service..佢同我講..要用哂d coupon先得wor..之前見人平..買左..要用哂先..冇計喇..lowest bid麻..

我...

Lunch去pacific先..好正呀~~又係食mushroom&cheese 喇..今日飲iced mocha..天氣實在係頂唔順
我地都一致認為唔再去starbucks...pacific坐食service咩都好d喇
之後..就忙lu..首先去街市買細蚊仔波衫..上個week我同事先買100蚊3件..今日已經回落到$25件lu..可能下week..$100 10件tim呀
買完去左睇文具..用$15買左支白油..真係唔買唔得
其實我好多文具都係用私貨架喇..公司d白油..真係...仲用要加水個只呀~~~真係迫人用自己野姐

之後已經成點半有多..我地仲去埋百街..買seaweed買chips買..咩都買..
最經典係..上公司前再去多次mannings呀
哇..真係要上頭條囉..間shop勁多人..d貨..大部分都冇哂..好似執粒咁..好多人係門口等換禮物
車..我唔等呀..橫豎聽日係last day..一早返工去買..睇怕都有貨冇人喇

7 comments:

Anonymous said...

14 > 15 > 16...

u day day blog wo...ho san sum wo......see how long you can keep........

i bet u ho 5 give up ho 5 ckst la......

b lo b ...

Minna said...

我覺得有必要幫你translate

"你日日blog喎,好神心喎,睇你可以維持幾耐

我估你好快放棄好快思覺失調喇"

b low b, go 7-11 buy chips la

Anonymous said...

i want to have my own blog....i want to day day blog.....day day blog, time pass tak fast ho dor.......but i ho scare i blog jor...mo ppl see...see jor do ng ming..... /.\

Minna said...

b low b
no problem. sure at least yr 2 frds know
no worries
fast blog fast enjoy

Anonymous said...

wai...open a chat room la.........ho siu ppl chat in the comment section ..

Minna said...

add me in msn law
talk there la ^^

Anonymous said...

I OFF LA