Thursday, June 15, 2006

同日之第二回

有冇人一日寫幾個blog既呢
突然今日同個nf傾開cc..又諗返起我d nf..好多都冇contact lu..有個d..其實都幾耐history架..最耐既10年..最新既就...都成年wor...雖然好多人都話網上冇真心..不過..我所認識既又唔係真係咁差喇..at least..我都仲有幾個算係幾frd既nf喇

以前既日子..一返home就online..unlimited麻..當然唔客氣喇..當時仲未係icq既豐盛時期..仲係starzine既chatroom混混..之後去左cc..日日唔係玩five就係mj..都幾搞野架..我個名minna就係係個時開始喇
由cc開始要收錢後..變左主打icq..打打下由因為msn既icon太搞野..又變左msn..icq既list都已經冇人online lu..可能..個個都好似我咁invisible喇..haha~

好掛住我d frd呀
Starzine 既~~Quartz~~~wah23~~~randy
CC既 daniel~~~alex~~~waion~~adran
SHE既 boss~~water~~pang~~華仔~~~JJ
當然唔小得..會睇個blog既你喇~~~

p.s.唔睇返history link..都唔記得玩過icered..haha~~
死..唔通到我skst?定係人老冇腦呢

No comments: