Wednesday, February 27, 2008

又是某同事

今日我與人事部同事傾計,她對我說起那位"同事"的趣事:
在一次某同事有其他同職系的同事吃飯,對話如下:
某同事:係呢,英姐同minna個約幾時到?邊個係6月邊個係5月?
人事同事:下,唔記得(心諗,你冇野麻,關唔關你事呀?)
某同事:呀,你知唔知minna知唔知自己個約冇得續呀?
人事同事:(唔係麻...當年係你周圍唱人wor..)
另一同事:咁你又點知?
某同事:我sm同我講囉
另一同事:咁個sm都同得你講會唔會冇同minna講呀?
某同事:咁個project assistant幾時黎呀?
人事同事:(喂, 真係關咩你事呢)近日d房比較滿..安排緊
另二同事:係呀,d房真係好full 呀

後話:
我,真的無言‥
今日突然想到,某同事就像太后身邊的太監一樣‥

No comments: