Wednesday, February 27, 2008

倒數第五日

星期一晚收到了好消息,我終於可以離開3.14159了。心情很興奮,亦帶點緊張。
今日是第五日
昨日已完成了部分工作,希望今日可以盡量替英姐清理多一些開會後的工作。如果問我有沒有不捨?我相信我只對部份同事有不捨,對工作、公司和所謂的上司都沒有半點留戀。
大家熟悉我的都知道,我現時所做的是一樣從無到有、自己有份參與籌備、實行、管理的工作,照理沒理由沒有一點不捨。可能,就是因為看到太多不公平、沒道理、朝令夕改的政策指令,再加上某高級經理的"特別對待",令我現時沒半點感覺。
我只想可以盡快離開。近日都頭痛萬分,就算昨夜已經在10時進睡和吃予止痛藥,也都沒大幫助。某某說我何以不請病假,我雖然心想,但另一方面都想先清走手上所有工作才離去‥

5 comments:

Anonymous said...

恭喜晒!!!!!
不過,走得咁急嘅?

Minna said...

因為有假麻..想放哂佢呀
唉..不過...換黎既就係..俾某人不停的看不起,聽某人說話‥

cher... said...

恭喜恭喜, 終於脫苦海!

Minna said...

唉,最衰係..最後呢個week..仲要受人黑面受人說話呢

cher... said...

理得佢啦, 佢黑多d面咪多幾條皺紋囉