Friday, December 28, 2007

色戎 - 打交片

某同事在家看色戎dvd,心以為是一套老少咸宜的電影。當看到重要情慾鏡頭時,同事的3歲女兒便問到底他們在做什麼。同事才醒覺原來男女主角是那麼激情的。她在混亂中回答女兒他們在打交‥
消息傳到我們各同事耳中,大家議論紛紛。
同事甲說:怎可以這樣?我一早就已經用人體公仔教我兒子reproduction的概念了
同事乙說:你怎可以讓她看色戎?
同事:西片的三級片,HBO那些我也有讓她看的啊
同事乙說:HBO那有三級片呀??!!!!
同事丙說:其實老師問到,你女兒答是打交也可以的,怎樣也有一半分數吧。大家都是"x交",最多是當錯別字吧。
同事丁說:你還是快些用家計會的dvd教導她吧。

同事在聽到我們的意見後才知道事態的嚴重,不知道她打算怎樣做呢。

7 comments:

Anonymous said...

我有少少補充呀...er er...亞某某個女其實都覺得亞某某嘅答案好唔convincing架...佢事後用左懷疑嘅目光打量亞某某...我諗呢個答案實在連細路都呃唔到呀 ^_^!

Minna said...

ee...女兒對呀媽投左不信任票wor...奶野喇

Anonymous said...

喂,x交可以好嚴重,都係講清楚D,明白D好,唔係出事就與人無尤啦!

Minna said...

喂..不過..呀同事丙又冇講佢係refer緊咩交wor

Anonymous said...

有咩奶油係一個有細路嘅屋企睇色戒o架!仲要夾硬話"打交",打交唔著衫o架咩!

Minna said...

因為個呀媽唔知色戎係咁色麻..佢以為係普通個d kiss kiss..之後訓低off light..起身..點煙食早餐個d呀

Anonymous said...

我係至"蒙"的一個都知色戎係mud 喎.. 呢樣野.. 真係好唔點. ha ha ha ..

(@.@!) ... ...