Monday, October 15, 2007

金雀

數年前與某某剛開始拍拖時,經常都會去金雀。當時叫一個餐有支可樂送,或者田螺。近幾年當2046上畫之後,就沒有經常去了。昨晚再一次光顧,服務依舊,味道卻大打折扣。
叫了金雀牛柳餐,羅宋湯有點兒過份的酸,面包是凍的,牛柳完全沒有味道可言。我第一次要狂落喼汁和茄汁才可勉強吃下一塊。真的十分失望。
雖然我知道$105一個餐也不應有什麼要求,但至少不要讓我吃不下吧!

2 comments:

cher... said...

唔係咁差呀嘛?! 以前係我老豆飛佛黎架喎!

Anonymous said...

咁都係食lunch算,話晒平啲先!
我記得半年前果度啲羅宋湯仲幾好飲o架!