Thursday, September 20, 2007

多得她

某高級經理對著我同英姐說了以下的說話:

1. 你地既寫野能力好低,好唔掂
2. 你地要上心,唔好以為唔駛你地做,d野都係你地既
3. 你地既心態要轉
4. 我係要個TO,唔係Minna
5. 你比10個Minna我有咩用,我唔要10個clerk
6. Review唔係你地既level去做,你地做唔到

我基本上,第一次要在會議中借故離場,第一次完全沒有對望談話者,第一次明顯地”玩手指”。
多謝她,讓我更加下定決心要盡快離開。
如果我是那麼不濟的,請不要再問我數據。不要再問我那個項目是什麼。我,只是一個不懂寫作的文書人員吧了。

除了她那句你忙你多工作不是問題之外,我又要再記多一件事。我只是一個文書人員‥

10 comments:

Anonymous said...

既然佢咁坦白話A=B, B=C...咁唔怪得你"意難平"!!!

cher... said...

係咁你由今日起就只係做個clerk做既野算啦

Anonymous said...

有關寫作能力與"唔要/唔係clerk"果樣野..你所面對的我都試過.. 不過,幸好的是對話者係出於善意的.所以干脆就當一個advice 咁去聽啦.我諗你會開心d.:D 

Minna said...

係呀..
所以呢.岩岩有份野係我email..我唔睇架喇

Minna said...

我對住佢冇咩理由開心呀??!!
問題係..ok.我知我寫野唔係好good..我都成日要做clerk既野
但係..佢咁既tone咁既想法..叫人點accept?

Anonymous said...

10個Minna...... 死得.....

Anonymous said...

li clerk do bug yu ar

Anonymous said...

改名....唔叫minna

Anonymous said...

What a bxtch?!?

You should get on FB more often then!!

米米 said...

好耐冇上妳個blog. 冇時間. 咩事呀 helen 姐姐? 轉工啦. 唔好諗喇.