Tuesday, August 21, 2007

再來變型






從網上買了一套變型金鋼G1系列dvd。之前網上留言版已經警告過未必是原裝正版,我也抱著盡管一試吧。花了$230(連運費),得到以下種種:



包裝精美比得上我買過的任何一set dvd,紙盒有狂同博派的貼紙,內裹是一個鐵盒,盒中有一個鎖匙扣、一本介紹書連15只dvd、12張插圖卡‥包裝美工令人感動。



那一本介紹書更加令我又驚又喜,有多張插圖,和故事人物介紹(包括原名、香港版和dvd被的釋名)



如果這真是老番的話,我真的佩服他們的在設計上的心思和能力。


對著那介紹書和包裝玩樂一番之後,開始擔心到底dvd的質數如何‥










結果:畫面字幕都令人滿意~~~~~真的很喜歡我們國家的出品‥

4 comments:

Anonymous said...

千金難買心頭好!
恭喜你. 買到套好野, 印刷精美又睇得.
有鐵盒,有dvd,有各類精品.. 真係正.
唔理邊到製造,精品只要靚就得啦! ;)
.. 何時有2007版的Bumble Bee同Optimus Prime!!!!! 急不及待2009繼集...

Minna said...

超級fans...

Anonymous said...

$230超抵,理佢邊度造。我幾鍾意狂派同博派個名,請問究竟點解?

Minna said...

er..名既由來呀..真係唔知..
英文係autobots - 博
decepticons - 狂
問題係..呢個其實係香港既釋名..大陸又唔係咁叫..我相信係用bot - 博..同con - 狂...