Saturday, June 09, 2007

Pret a Manger


喜歡去pret始於當年他第一間在海港城開的分店。當時我最愛與同事去吃一個小龍蝦三文治加一杯mocha。自從搬去灣仔之後,少了機會接觸到pret。前星期特意用10分鐘走去灣仔與金鐘交界的pret買了一客hot wrapper。pepper beef與cheese混合的味道真的一試難忘。大家如果經過pret,不妨買一客親自嘗試。

6 comments:

Anonymous said...

我比以前更鍾意呢間三文治店,除左因為佢啲三文治真係無人匹敵之外,佢啲staff都好nice,幾年嚟都好支持我哋個活動,今年仲送左$500 coupon!

Minna said...


我要呀~~~

Anonymous said...

我係倫敦機場都買左佢上機食,都係小龍蝦,咬一啖,不期然就諗起你兩個...

cher... said...

Pret係賣飛佛, 一個星期多會朝聖一次

Minna said...

係..pret就等於我加caca同呀銀呀~~
仲有我最love既backeheim tuna 包包呀 (冇左lu..)

Anonymous said...

佢啲yogart話係greek style,加蜜糖,遲啲等我試吓先!希臘啲人真係加蜜糖食o架,好夾o架!