Wednesday, April 25, 2007

若你要欺騙我

徐步高的太太是在聆訊後才得知丈夫曾經三番四次對自己不忠,我想像不到她要承受的壓力有多大,她的悲痛有多少。
曾經同身邊的朋友提起,要欺騙我,就請欺騙我一世,要我永不知道真相。我情願活在虛假的世界,至少那裡我覺得快樂。這就是所謂現實是殘酷的嗎?
雖然我很喜愛"寧願一生都不說話都不想講假說話欺騙你"但現實又有幾多個可以做到?所以,愛我,如果必須要欺騙我,就請欺騙我一世。

2 comments:

OLY said...

徐家都好慘吓,而家先知真相,仲要同全人類一齊知,原來呢個世界真係人心隔肚皮!

Minna said...

我記得有人係庭上問徐生的媽媽信唔信佢個仔係咁既人,同埋心情點
我覺得好衰..家陣做劇咩..關你咩事wor
個官講搵咁多所謂專家去睇徐生既為人性格根本就冇關死恩..我覺某情度上係d police要show俾我地睇佢地冇拉錯人
徐生係一個大壞旦