Friday, April 20, 2007

退休

每朝早在公司附近都會遇到很多老人家,有兩個婆婆每日都會帶同她們的西施狗散步。令我想到我退休後的生活會是如何?
到底應該何時退休呢?照廣告所稱,我也應為自己立下目標。
我曾經表示不希望活得太久,七十歲已是極限了,如果老來多病痛,我不介意早點入土為安。有朋友提醒我就算要死也要用盡錢財才死。那麼現在就玩一點兒數學題:-
假設我還有40年命,想50歲退休(可否再早一點?),即是還要為了最後的20年多做20年工。如果我打算回加拿大過退休生活,我至少要預備一層房子和一架車,還要預備每日的駛費,當每個月要5千元生活費,即20年共一百廿十萬,加樓和車總共即是要最少二百多萬才可退休。
20年要儲二百多萬,即每個月要儲一萬四百元‥
有沒有財務專業人士在看這post,可否給我一些意見?

14 comments:

Anonymous said...

財務專業人士會話你知要一千万才可有decent的退休生活, 然后叫你投資及買基金!!算吧啦!

Minna said...

一千萬..
我都係早d死左算數..

cher... said...

加拿大唔係好好福利咩? 過去食政府算啦

Minna said...

我點都要間樓先架..

Anonymous said...

MPF AR MPF AR MPF AR MPF AR MPF AR MPF AR MPF AR MPF AR ........mon lin

Anonymous said...

補多句 READ seen @_@V

Minna said...


你有幾多mpf呀~~~

Anonymous said...

check a/c ar

Anonymous said...

>>我都係早d死左算數..
Ha, what a remark!
Cut 波仔's budget la.

原來不知不覺個MPF account 有6位figure la...

Anonymous said...

五十退休....加拿大......一個人......
兩個人.....再諗下...???

Minna said...

講開mpf..我岩岩收到statement..係唔係轉d 唔好咁保守既plan好d呢

cut波仔budget..唔好喇..佢都唔係食我好多姐..hehe

Anonymous said...

I have changed the MPF plan to half 'moderate risk', half 'high risk'...Just 博一舖, don't rely on the MPF for retirement...if lose all, then that's it!

Anonymous said...

唔好退休住,做多10年看更先囉!

Minna said...

看更?
喂..係唔係要行樓架..我死個wor..唔得架..