Thursday, April 12, 2007

波仔身上的錢


近日我的消費都投放在波仔身上。

我不介意用數百元購買魚油讓她更健康,抑或是用數百元去見醫生為求一個安心。我相信原因除了因為我太愛波仔之外,就是因為我現在對kitty已無興趣。就算見到keroro的產品,我也只會有兩秒的時間想據為己有。

今個星期的使費都是用在波仔身上,星期六先帶去沖涼剪毛,再去打第二支針,下星期要買一個狗狗生日蛋糕給她,四個月大生日要特別慶祝的。

圖中的她代表她又不明白我在說什麼了

2 comments:

Anonymous said...

點解好似瘦左咁嘅?家係個身拉長左啲毛未生得切?

Minna said...

係佢個咀尖左..同d毛又長左
所以好似瘦左咁囉
等我再up d 尋日剪完毛既相你睇就好d