Tuesday, February 06, 2007

又是可愛教主

近日同事之間的對話越來越引人注意。可能工作實在太悶,公司實在太靜,可愛教主間中又發表一些偉論。剛剛令至少兩條行的同事也為之側目的就是她用$1000不知參加了什麼(實在不想專心去聽她說什麼)去看俊男。我耳邊只聽到:


真的很靚仔,未見過咁多靚仔架
我都要俾利是架
真係好開心架,咁多靚仔
我基本上不反對在公司與同事傾私事,但至少也要顧及其他人的感受。希望她下次可以
停一停,諗一諗

9 comments:

Anonymous said...

如果佢可以停落黎諗一諗,佢就唔叫可愛教主啦...唉~!

Minna said...

聽閒佢農曆新年放假,我地有片刻安寧

cher... said...

邊度有得睇俊男? 我都想去見識見識

Minna said...

哇..我唔會主動問佢囉..同佢一開頭講左野我死緊..而且呢..佢覺得李克勤係super 靚仔架..你岩唔岩先

Anonymous said...

比一千蚊睇靚仔,鴨店乎?

cher... said...

李克勤......?????
em.........................

Anonymous said...

唔好意思
邊個搵我.....我黎遲左...........令仔

Minna said...

呀銀
你唔係唔知佢既taste架喇..佢做mud都怪過人架喇

Minna said...

0b8
喂..睇你唔係要1000蚊麻..