Tuesday, December 05, 2006

年復一年

近來除了多朋友結婚之外就是多朋友會離港發展。好像今年特別多變更似的。
上星期五晚在機場送別了銀銀,雖然她現已身在愛爾蘭。但慶幸資訊的發達我們仍然可以依靠msn同blog聯絡。
上星期六參加了一個舊同學的婚禮。轉眼間原來已經認識了十五年。婚禮中遇到以往的舊同學,雖然名字已忘記了,但一見面心中都泛起當年的點滴。一個人又有幾多個十年?
能相遇相識相知交心的又會有多少?
不知不覺間在公司都做了六年。年底我的一個被稱為"全世界最好的"老闆將會退休。我慶幸由入職以來都是跟他做事。沒有了他的日子真的會變得很徬徨‥

5 comments:

Anonymous said...

我到左喇~
你要有心理準備,你而家個老闆真係前無古人後無來者架喇...

Minna said...

喂..知道係邊個喇..就係隔離組既shirxxx呀~~
唉.英姐好擔心

Minna said...

喂..知道係邊個喇..就係隔離組既shirxxx呀~~
唉.英姐好擔心

Anonymous said...

吓,同你地唔同style個喎,祝好运。

Minna said...

直頭死得喇我地
不過保利話..我地係佢心目中係咩人一早都定左..冇得變架..盡力做囉