Monday, November 13, 2006

正街vs柏道

我對正街的感覺:
  1. 廿多年來都是貴價的Czarina
  2. 以往的炸魚蛋街邊推車
  3. 以往的雞蛋仔車
  4. 在Czarina旁的文具鋪
  5. 豆腐花店
  6. 街邊蛋卷
  7. 鐵皮魚蛋鋪
  8. 好似貓一樣大的老鼠

現在,只留下依舊貴價的Czarina以及蛋卷鋪了。

我對柏道的回憶:

  1. 收賣佬的叫喊
  2. 賣豆腐花的單車
  3. 以往的HSBC
  4. 落雨會浸水的護土牆
  5. 香味十足的枝記"校記"
  6. corner的7仔
  7. 曾經的gift gallery
  8. 山邊文具

現在只剩下校記‥上星期經過,雲吞湯的味道依舊‥

7 comments:

Anonymous said...

其實Czarina好唔好食呢?

cher... said...

以前成日去果頭, 唔知見過你未?

Minna said...

細個既時候覺得佢好high架
大個左..食過其他野
佢既野..算唔算好食呢?
hmm..個羅宋soup幾好囉
我個日食既扒都ok囉
________

Minna said...

可能見過你wor..7仔個d飛女係唔係你黎架

米米 said...

我覺得czarina 唔夠東邊街, 皇后大道西, 個間食扒咁好食. 可能, 其實般含道冇野食. 不過, czarina...又係對左好多好多年. 都冇咩感覺. 反而, 豆腐花單車同埋磨刀老父子真係好懷念. 細個個陣聽到豆腐花佬叫就同家姐細佬一齊叫媽咪比錢落樓買豆腐花食. 豆腐花阿叔見到我同家姐細細去幫親佢(細佬冇得落樓), 我記得佢話見你地咁乖比多少少你地啦. 少少...而家諗返起真係個少少有幾多真係一個迷. 以前柏道間7-11好係培英個d人係個度流連. 以前又成日見到有個女仔讀ssgc, 見過好多次有個電單車接返學. 就係柏道個度.

cher... said...

細個時我係一個戇直小朋友, 絕對飛唔起

Minna said...

而家park road得一間學校..以前既學校互超事件都冇哂lu~
培英人我地小d接觸...顯理就多d..鬼叫我地望到人地間學校咩