Friday, November 10, 2006

向公司的Model致敬

本來都不打算今日再寫blog,但實在不吐不快。
事情始源於數星期前:
公司的一個自稱model界精英的可愛教主,一日著了一條米白色乾濕連身波波裙,襯托一對白色通花絲襪加米色長boot,再加上一頭新電的負離子拉直秀髮,換來了眾生的關注與話題。
事隔到今日,可愛教主的一位孿生妹妹竟然照樣著了同一條裙加黑色長boot,唯一分別是沒有了那對白色lace絲襪。
眾人再討論因何妹妹沒有姊姊的震撼力,得出結論是姊姊是人著衫,不是衫著人。
有人問姊姊有何感想?姊姊稱對自己有很大的信心,絕對不會怕被比下去。姊姊身份可愛教主,toilet面鏡的長客,全公司的focus point,當然不可以與風水popcorn妹妹相提並論喇~~

10 comments:

Anonymous said...

Lolita姊妹花,我比十個勁佢.
on second thought,其實我比較欣賞阿妹,至少佢認跟人著衫,又比較"低調沉潛",唔會對住全公司放屁.
究竟佢幾時先會transfer out?

Minna said...

妹妹只會搞pantry同我地既in/out tray
佢係比較小行catwalk既

Anonymous said...

緃使是twins, 但人們的批評則有異.

popcorn 其實都very pity. 每一次有突破, 人家所給予的都是惡意的批評. 奈何popcorn 又唔識答咀...

人家對可愛教主的批評則可愛教主會"反擊" . 所以你唔會見到人家敢對可愛教主有甚麼惡意的批評.

也許人善被人欺?!

Anonymous said...

是呀.. 條corridor 就係天橋..

Minna said...

喂..仲要係人地行緊catwalk既時候你唔好係佢面前行呀..佢會撞你架..你block her way ma

Anonymous said...

可愛教主真係笑死幾件架!下次我會識do架啦,大住個肚都要比佢行完個catwalk先唔好同佢正面衝突...唔係棧屎路一條!!!wakaka!!!

Minna said...

冇左佢生活冇樂趣呀
at least...年尾既頒獎禮佢都可以有幾個大出位大獎囉
係wor..又黎x'mas party wor..死..佢著咩呢今次

Anonymous said...


肥瘦通通給我讓路!
前面天橋是我的路.
充滿信心行銀河路.
你為何還佔我的路.
難理你大肚定夢露.
今天我是veekoko

音樂起 燈光照
左搖搖 右擺擺
行兩步 轉個圈
姿態好 笑容肖
嬴得你們個個叫


笑容
每天一笑展笑容
問誰及我咁有potential
雲想衣裳花想容
唔願在家做女傭

Anonymous said...

個造型聽落好正啫,亞姐做可愛敎主,亞妹可以做OL教宗囉!

Minna said...

對於一個人著衫既人黎講..佢日日個造型都係perfect架喇
妹妹...可以做檸檬茶加奶既教宗囉
^^