Friday, November 24, 2006

Hello Kitty 大戰 Keroro Gunso



自從愛上了Keroro之後,我對Hello Kitty的熱情自然地減退了不小。已經很久沒有去先達買kitty了,亦都減少了去集成的興趣。以往每當看到一新款限定kitty時,我必定會不加思索購買。而現在的我,只會略為心動一下,眼再望多一兩眼,便放棄了。
到底是因為keroro的威力還是我的心景已變?其實我又並沒有特別用了本身買Kitty的錢買Keroro,所以基本上Keroro沒有真正在金錢地位上勝利的。
其實某情度上這是一件好事,因為用少了錢又屋企多了地方。最重要是又多了錢買nds games~

4 comments:

米米 said...

呢d野, 五時花, 六時變。有乜咁出奇。我就贊成唔好買咁多。真係好靚先買。唔好係又買唔係又買。

Minna said...

冇買冇買
咩都冇買
岩岩都係買左jus玩g ma
下期講返nds

米米 said...

叫左二等兵搵 giroro 枕頭.

米米 said...

之前妳send過有間屋整晒 hello kitty. 比我接受唔到.