Thursday, November 16, 2006

結婚儀式的感想


因為多人結婚的關係,令我想到到底種種的結婚"禮儀"。要在禮儀加上" "因為我打算討論的不是傳統的一般禮儀。

  1. 接新娘遊戲 - 幾時開始有接新娘玩遊戲這規定的?舊式的迎親不只是踢花轎嗎?現在大家的目的就是以愚弄新郎和兄弟從而令大家開心。我基本上不反對這做法,因為結婚擺酒都是因為要令參加者高興。一早有一個warm-up的節目也不錯。
  2. 婚宴小禮物 - 從經驗得知其實小禮物是最吃力不討好的。不知道誰人從外地引入了這習慣,令現在每一次去參加婚宴都會得到一份除了餅卡及利是的回禮。我最怕收到一些刻上新人名字的小擺設\電話繩\鑰匙扣或相片等,我相信除了新人本身之外也應該沒有其他人會配帶不屬於自己名字的物件吧。如是相熟朋友親戚送贈的小擺設還會留作紀念。但相信其實大部份去喜宴的人都其實不是一對新人的”要好非常朋友”,送一件刻上自己名字加日期的禮物給一個只在宴會上見面的人,著實有點兒尷尬。
  3. 婚宴遊戲 - 也不知道因何要在晚宴上玩遊戲。娛樂觀眾嗎?曾經是無數宴會賓客的我得出一個結論以及個人感想,就是你還是給我一些美味食物慢慢欣賞,好過要我看一對新人很委屈地在台上給愚弄。現在有些人還會加插些讓全部賓客一齊參與的遊戲。我,身位一個賓客。其實真的情願聽聽音樂,看早上接新娘片段或新人照片,好過不情願地望著台上看那些表演。

可能我這感想令很多人反感不認同,我先在此表示歉意。我也只想表達一下一個賓客其實最想得到的是什麼。當然新人才是當日的主角,若然新人真的覺得某些安排是最令自己滿意開心的話,我當然也只好替他們高興吧。

10 comments:

米米 said...

好老實講. 我覺得結婚應該所有野都簡單d好....玩乜games 丫,爽手d接完新娘去食飯啦. 送乜鬼小禮物丫, 比帖個陣入面個利是比多廿蚊好過啦. 今年已經飲左5次, 真係食到厭囉. 次次都去到隻雞就已經唔想食啦. 浪費好多野. 眼見好多小禮物. 冇人拎走架. 好多野食冇食到. 酒就比人飲晒. 麻雀枱就比人坐滿晒.

cher... said...

我真係齋食飯, 食完拍下蘿柚就走, 攪咁多嘢做乜?
聽過經典case係新外父上台獻唱, 一開口"如果...命裡早註定分手...."
仲有老爺奶奶表演"鳳閣恩仇未了情", 好在唔係"帝女花"...

Anonymous said...

ho scare d 3 5 6 7 ge ppl.......

Minna said...

岩岩睇到有人講而家結婚好似去annual dinner咁
都痴線既
我去食飯咋..你怕咩我悶姐
你俾d好野我食仲好喇
唱歌呢d野就..好clear d人有強烈表演慾喇

Minna said...

most ppl r 3 5 6 7 wor

Anonymous said...

so i ng give care them lor

米米 said...

不如表演, 跳火圈呀, 魔術呀, 噴火呀...重有娛樂性啦.

米米 said...

無聊人先做無聊事, 7人專做7野...

Minna said...

記住記低下星期既野呀~~
我要知道佢係咩人呀

Anonymous said...

"break the hell" show.