Thursday, September 21, 2006

面試

我之前的那位病人同事今日最後一日,基本上她整個星期都沒有出現過,今日也只是因為要我的一個簽名所以回來一坐。
今日約見了三位見工人士。第一個是一位女士,外表討好而且談吐也得體。但對於我們要的這一份工而言,她的期望可能並不適合了。第二位是一個剛畢業的男生,怕怕羞的比較慢熱,但也尚算可以。第三位又是一個剛畢業的男生,他的興趣是運動足球田徑,而他的性格也比較熱切,是有點兒過份的熱。
最後,我們選擇了第二位作首選。其實他並不真的是最好的一個,但要一個聽話的人,他可以做到。
得到結論是,雖然在面試時表現很好,但如果考官覺得你不適合,就沒有希望了。
其實,今日的女士失敗在她的一對耳環。左邊一只一圓環,右邊一條長耳環,身上配一套西服。教我們怎樣不卻步?!

4 comments:

Anonymous said...

唔請你,可能係因為老闆驚你好快另謀高就,而唔係因為你唔夠班.
but,見工帶錯耳環又真係幾濕濟.....寧願佢兩隻都唔帶好過.

Minna said...

佢唔係帶錯喇
係好潮個d兩邊唔同耳環..仲要係金色大大個個d呀
而且..佢係遲到左15mins架
我地係驚..佢好似之前個個囉

Anonymous said...

怎麼現在的人見工認為可以潮呢?仲要政府部門添!都係太我行我素左啲。

我認我都係上一代嘅人黎咯,比較守舊啲。

Minna said...

英姐見完即刻就話..佢樣樣都好fit
唯獨佢對耳好正囉~~
不過而家我地請個個..係一個..好doo既人囉