Tuesday, August 15, 2006

Keroro


後知後覺的我終於知道因為什麼令到keroro那麼受歡迎了。
上星期因為一日假期留在家讓我有機會看到無線的keroro卡通片。其實早在有線播放時已經有看過一些,亦在網上看過一些。當時都覺得是不外如是。直到上星期再看,發覺原來真的很好看。昨晚開始由第一集開始看。全只dvd有十集,我不知不覺看了過多小時,都不知實際是有多少集。其實我已經極度想睡,但始終不願關掉電視。
現在我的心希望可以快些回家繼續收看。雖然我的眼其實是半開的‥

3 comments:

Anonymous said...

真係咁正?我近排聚会吋啲老表又係講到眉飛色舞咁,睇黎都要睇下点好法。

Anonymous said...

仲有,套DVD 係米你架,可以借嘛?

Minna said...

haha~~冇問題喇.不過唔好介意係cheap cartoon (老番)quality呀.不過係有線既配音黎架..又有歌聽又有字幕..只dvd仲有公仔係面架..所以真係幾good架
等我睇下今日睇唔睇得哂第一只dvd喇..聽日可以俾你