Thursday, July 13, 2006

你養唔養狗?


尋日知道左有個舊同事將會跟佢honey離開hk..一方面開心喇..因為係一個好機會麻..另一方面當然係唔捨得喇..雖然唔同公司之後都唔係成日見...但係..都有個份感情架麻...話哂當年都日日一齊lunch..一齊kookai..一齊starbucks架麻..

尋晚學人睇住只dvd 跳舞..哇..我呢d十世唔做運動既人..一做..死得喇..10分鐘已經好tired喇..好在冇去join人地個d咩course姐..唔係..就waste $$ 喇..我諗都係等我自己跳下先...練d氣先join出面個d

今朝係報紙見到有廣告有幾只toy poodle..好cute..隔離個人好似又唔係太抗拒wor..唔通我又可以要只poodle instead of pom? 不過..其實..養狗仔呢家野..都係諗清楚d好d...雖然我呢..其實好想要只bichon..不過冇地方喇..而且..佢地都幾大只..抱抱都幾辛苦..松鼠其實唔係最愛黎架..只不過佢地夠細只..真係好似一只波仔咋..約瑟我都好like架..不過..成日覺得佢地好濕咁..hmm...都係自己發下夢好..養一只狗既責任同時間都好大好大..諗諗先..

近來的的既身體好似差左..氣管問題仲serious左..都唔敢同佢玩咁狂...畢竟..佢都係一只8歲既北京狗麻...但奇就奇在..chin chin仲好精神好活躍..不停跳同跑..大家個nose都係咁平姐..又係同年紀..又會差咁遠既..

3 comments:

Anonymous said...

跳舞? 咩舞呀? "舞晒脂肪"?

cher... said...

咩舞呀? aerobics果d呀?

Minna said...

=.=
我都唔知咩舞wor..只dvd係hmv買既..fat burn dance party囉..咩鬼都有d..改良版aerobics囉..

不過..放心..唔會係dance floor跳個d囉..只係自己一條友係home跳