Tuesday, June 20, 2006

夠訓...不過working mood唔夠

尋晚好早就訓左lu
今早起身雖然好精神,但其實又依舊唔多想返工喎
算喇,都係做下research for日本trip喇
點解我仲未有興奮既心情既呢

唉..岩岩同事同我講人手安排既問題..我就當然唔想放人喇..但明顯佢又唔肯俾我囉..好煩死呀~~
真係激死人呀~~鬼叫自己個個唔夠好咩

點好呢.working mood仲係唔見左..點算呀..

有時真係想唔做..但唔做可以做咩呢..唔駛食咩

7 comments:

cher... said...

幾時出發呀? 你就好啦...

Anonymous said...

go japan go tak gum happy.../.\......

REMEMBER BUY ME NDSL AR.....

Minna said...

星期四
yeah~~
喂..ndsl香港返行貨喇
唔好worry..188有好多喇

Anonymous said...

TOLD YOU MANY TIMES LA....

The main point is...hand letter is free.!!!!!!

i ng give care whether it's 行貨!!!...u buy it from 188 for me....i mo problem gar, i ok gar.......i ho nice 4 gar.!!!!..

Anonymous said...

I BUY AR!

Minna said...

minna san
u buy la
i ho support ka
go go go~

cher... said...

等我諗下日本有咩好買先~