Sunday, June 18, 2006

星期日之無聊日

尋日本來一心諗住食完lunch之後就返home rest下..點知小朋友叫到..就又做左保母喇
搞到岩岩頭先又要吸過塵..唉..
我發覺我都係enjoy自己一個既時間多d..雖然好玩好開心..但成日係咁都幾悶煩囉
=p
可能..唔係己出..就有分別啩

東涌旺左好多..好多人..nike.adidas既outlet都好多人..不過呢..nike既款式就好似從來都冇見過咁
而adidas既價錢仲好似貴過出面.咁因咩事我要買呢
最開心係開左間pacific..仲要好大..好正咁..而家我真係變左個pacific fans呀


本身上upload d相..點知個usb唔知做咩..sense唔到
唯有..是但upload一d冇關相喇..haha~

3 comments:

Anonymous said...

!!!多哥又黎喇!!!星期日又黎喇!!!一陣又下午茶!!!咁既生活,真係quality of life呀!!!

Minna said...

係呀..多哥下場對法國?
咁...你同b low b咪打對台?!

cher... said...

我都喺東涌呀, 都去左pacific呀