Wednesday, June 14, 2006

第一章

終於都寫blog喇
雖然其實唔係第一次寫..但自從上次既diary冇左..(人cheap用free account就會有咁既收場)..之後都冇再乖乖咁寫野lu~~
希望keep住寫下野喇


第一章要講d特別既野..就係..
近日係公司無聊時會做既野
1. 我呢..近來個outlook死左..唯有係公司睇ng喇..forum喇..(係wor..都成個week冇睇比我更無聊既golden)..chk mail喇咁
2.research下日本之行既野喇..其實都冇咩要re..不過..唔日日click下update下好似唔係好得咁
3.同d同我一樣冇野做既人msn喇...
4.去吹水喇
5.last but not least等放工~~~~

唔好以為我dayday都咁free4呀..上個月我簡直係連睇yahoo news既時間都冇呀!~~~
well..唔知free4既日子可以keep幾耐呢

8 comments:

Anonymous said...

果然....好明顯係一個無聊人既日誌

Minna said...

果然
真係我一個無聊既frd...
hehe~

Anonymous said...

ho clear you ho moliu.....gum ge comment do reply..

Minna said...

喂..唔同人就唔好大家都用匿名喇
你估我唔知你係邊個咩
b low b

Anonymous said...

我最忙既時候都睇到yahoo news架, 因為我睇得快~

Minna said...

chiu~
好叻咩死婆~~

Anonymous said...

who is cxxx ar?........i am anonymous ar..

Minna said...

who is anonymous?? i am minna wor

hehe~