Monday, June 26, 2006

我既biu biu


要搵張相..望鏡頭好定係好慘個樣好d呢..
小biu biu...最like食cheese既biu biu女...
仲記得佢係vancouver既時候好活躍好開心..成日都唔返入屋..又同我玩雪..又like坐車車..但又成日會跌..最初返黎好唔慣..要同我訓..之後又好似不嬲咁自己顧自己

仲記得佢會自己訓入洗衣機..幾辛苦先叫返佢出黎
又成日係樓上唔知做咩wor



我其實知..總會有呢一日..當年popple太突然..而monmon就..
岩岩睇返佢同松松玩既video..佢當時好開心咁..係唯一一只佢肯同佢玩既狗仔..
一叫食芝士就自己坐流口水..一話坐車車就自己走出去

原來..同佢真係有好多好多回憶

而家睇返video..見popple我會笑..見monmon就又笑又喊..幾時我先會..見到佢地2只都會笑呢

係..monchu有時好lazy..塊milkbone唔係身邊就唔行去食..又成日自己同milkbone玩
佢真係只傻女黎架

No comments: